maandag 16 juni 2014

Lotta meets Soft Cactus

Een collega is sinds kort ook helemaal fan van naaien. Ze wilde graag voor haar dochtertje de Lotta-jurk van Compagnie M maken, maar durfde er niet helemaal alleen aan beginnen.
Het jurkje is alweer geweldig, dus ik twijfelde niet om het samen met haar te maken.

Ik deed een groepsaankoop van Soft Cactus stofjes en die kwamen net op tijd toe! 

Het resultaat mag er zeker wezen!







Alleen de neklijn is een beetje te diep, ik denk dat ik me bij het patroontekenen heb vergist van lijntje!

Opnieuw niet met knoopjes gewerkt, maar met kam snaps, zo gemakkelijk :-).



Stofjes: Whoopsy Daisy Geel en Toddler Ivy S Groen - Soft Cactus
Hoedje: Froy en Dind
Zonnebril: Decathlon
Bloemetje: tuin van oma en opa :-)

Gemaakt op 29 mei 2014

Geen opmerkingen :

Een reactie posten