vrijdag 4 juli 2014

Sunny - purple flowers - pants

Net zoals zovele andere naaisters, wilde ik ook zeker een Sunny Pants uit de laatste La Maison Victor (zomer 2014)!
Toen een vriendin vroeg om hem samen te maken, aarzelde ik niet. Met haar maakte ik ook al eerder dit. Ik ging op zoek naar een leuk stofje en we spraken vandaag af!

We hadden allebei ons patroon al getekend en onze stof geknipt, zodat we onmiddellijk aan het leuke gedeelte konden beginnen! Mijn luchtig tricotje zorgde voor een wat aarzelend begin, maar eens ik door had hoe ik mijn stof op een deftige manier door mijn machine kreeg, ging het eigenlijk heel vlot! 

Ben heel blij met het resultaat:



Ze zit echt zalig! Ik werkte met alleen een elastiek, geen extra koordje! De volgende keer laat ik ook de zakjes weg!














Toen ik mijn werk daarstraks heel fier showde aan mijn wederhelft zei hij echter, ah een pyjamabroek... :-/ dat was nu niet echt de reactie die ik gehoopt had. Hij weet dan wel niets van mode, een simpele "oh wat mooi" had ik toch wel leuker gevonden!


   

Stofje: luchtig tricotje van op de woensdagmarkt in Vilvoorde

1 opmerking :

  1. Wil zo graag aan dit patroon of
    Magazine zomer 2014 komen help waar kan ik dit vinden liefs moekegeel

    BeantwoordenVerwijderen