zondag 7 september 2014

RecyKleren

Enkele maanden geleden maakte ik een jurkje in het Nuts For Dinner stofje van Michael Miller. Maar ondertussen was het al te klein. Zonde van het prachtige stofje, vond ik...
Aangezien het vooral bovenaan te klein was, recycleerde ik de onderkant en maakte er een rokje van!

Ik maakte een tailleband in een bijpassend stofje en elastiek. En ook de onderkant werd afgewerkt in datzelfde stofje. Na dit projectje draai ik mijn hand niet meer om voor het maken van wat biais :-)

Ik lag een aantal weken stil (einde vakantie - begin nieuwe schooljaar - al volgt binnenkort nog wel een post van mijn secret swapje) maar ik heb na een weekje opnieuw werken terug mijn ritme wat gevonden... Tijd om werk te maken van mijn to-make-list! 
Ik startte deze week ook mijn cursus kinderkleding naaien, dus ben heel benieuwd wat ik allemaal zal bijleren!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten