zondag 26 oktober 2014

Cadeautjes voor Bijtjes en voor volgers

Mijn kleine Vicje wordt groot, zijn Bijtjesdagen zijn voorbij gevlogen! De laatste dagen zelfs nog sneller... Met wat tijdsdruk moest ik dus nog de cadeautjes maken voor de kinderverzorgsters... De eerste werd hier al in de "bloemetjes" gezet.

Ik maakte nog een tweede schort voor tante Viv. Mijn geweldige tante die ook kinderverzorgster was van Vic en hem serieus verwend heeft! 
Ellen en Vivi (de kinderverzorgsters die op regelmatige basis wat bijspringen op drukke momenten) kregen een lunchzakje en voor Aurelia (die nog maar 2 weken aan het werk is) maakte ik een klein geldbeugeltje.


Nu genieten we van de herfstvakantie thuis en daarna mag Vic naar de Lollies! Een nieuwe stap in zijn jonge leventje, benieuwd of hij daar even flink zal zijn!

Patroontjes:
Schort: Het Grote Singer Naaiboek
Lunchzakjes: Orde is een binnenza(a)k uit Zo Geknipt! zonder binnenzak en een beetje kleiner :-)
stofje: bijtjes: Modes4U - blauwe katoen: Koekepeertje.

In mijn vorige post wilde ik wat stofjes uitdelen, maar dat was niet zo duidelijk... Ik veranderde licht de tekst en kreeg toch wel wat reacties. Maar ik zal de volgende keer duidelijker zijn en in het groot GIVE AWAY erbij zetten :-)
Sylvia Kieffer, Wendy Baptist en Lotte Pothé zijn de gelukkige winnaars, zij mogen mij een mailtje sturen met hun adres en dan doe ik zo snel mogelijk hun stofje op de post! De andere stofjes gaan naar het Berrefonds zoals Noa voorstelde!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten