zaterdag 1 november 2014

Een jurkje van mama wordt... een rokje voor Tess

Ik ben helemaal gek op de kleren (en stofjes) van Froy en Dind. Zowel voor de kindjes als voor mezelf! Er hangen dan ook heel wat jurkjes in mijn kast! Maar spijtig genoeg had ik op één van mijn favorietjes gemorst (vetvlekken) en ik kreeg het er maar niet uit...
Zonde van het mooie jurkje vond ik dat, maar niet helemaal verloren, nog voldoende stukken zonder plekken om een prachtig rokje te maken voor Tess!


Ondanks het feit dat ik het jurkje echt heel veel gedragen heb, weinig foto's omdat te bewijzen! (Veel foto's van de kids, maar heel weinig van mezelf!) Deze vond ik en toeval wil dat Vicje ook helemaal assorti is!




Tess heeft er zelfs een bijpassend truitje voor in de kast liggen :-)


Stof rokje: jurkje mama :-)
Patroontje: overgetekend van een bestaand rokje (Albababy)
Bijpassend truitje: Froy en Dind
Longsleeve: JBC
Schoentjes: Camper

1 opmerking :