woensdag 19 november 2014

Luna in het Deens

Enkele weken geleden kwam ik op Pinterest de prachtige patroontjes van Laralil tegen. Luna, Lara en Liva, drie soortgelijke kleedjes, in 4FunkyFlavours stijl! Ik was onmiddellijk verkocht! De patroontjes zijn enkel op papier te verkrijgen en de werkbeschrijving is in het Deens... Ondanks het feit dat ik ooit in Kopenhagen studeerde, is mijn Deens maar pover! Gelukkig bestaat er een prachtige foto-uitleg die met Google Translate best wel te begrijpen is.

Vandaag rolde de allereerste Luna van onder mijn machine.



Ik liet de zakken weg, de drukke print vroeg om een eenvoudige versie!

Kleine broer komt inspecteren...


Dikke knuffel


Helemaal goedgekeurd...


Ook Tess is blij met het nieuwe kleedje!


De 98/104 is nog een beetje ruim, vooral aan de mouwen, misschien dat ik die bij de volgende versie een beetje versmal!

Patroon: Luna van Laralil met een prachtige foto-tutorial
Stof: bloemetjestricot van Stoffenverkoop in Kapellen
Boordstof: Catsy.be

Geen opmerkingen :

Een reactie posten