zaterdag 13 december 2014

De broek die een pyjamabroek werd...

Na mijn Cisse is mijn vrees voor broeken helemaal weg! Ik knipte enkele maanden geleden een broekje uit Ottobre, maar het bleef liggen.
Vandaag vloog ik er eindelijk in. Veel minder complex, geen gulp, aangeknipte tailleband, geen extraatjes.

Maar ook helemaal niet het model van de prachtige Cisse, veel te pofferig, en omdat ik ze al een hele tijd geleden knipte, eigenlijk nogal nipt van lengte!


Gelukkig kan het met een effen shirtje dienen als pyjama!




Het modelletje heet Cool Baby en ik vrees dat mijn peutertje daar dus wat te groot voor geworden is.

Patroon: Cool Baby Ottobre 4/2014
Stofje: Babyrib van B*Inspired by Poppy (Habiba Leuven)
Shirtje: Mambo Tango

1 opmerking :

  1. heel leuk broekje en idd je peuter komt er een beetje te groot voor maar zoals je zelf zegt als pyama kan het nog dienst doen

    BeantwoordenVerwijderen