dinsdag 23 december 2014

Héél veel kerstcadeautjes

Eind november vloog ik in de kerstcadeautjes, ondertussen naaide ik veel, maar blogde ik er maar heel weinig over! Nog steeds moet ik enkele kleine dingen afwerken, dus ik kan nog niet alles tonen... 
Maar dit zijn toch al enkele resultaten.

Het kleenexdooshoesje liet ik jullie hier al zien. Dit is het afgewerkte cadeautje: 



Ik maakte er twee, eentje voor mijn schoonmoeder en eentje voor mijn schoonzus!


Stofjes: Soft Cactus
Patroontje kleenexdooshoes: Creatieve Cadeautjes
Patroontje Mandje: Mandje Krokantje uit Zo Geknipt!
Patroontje kleenexhoesje: Sofilles, maar met aangepast maten voor kleinere zakjes!
Gastendoekjes: Action

De drie nichtjes krijgen alle drie een rokje. Dit zijn de rokjes voor Rhune en Fleur, mijn tweelingnichtjes.


Stofjes: Soft Cactus
Boordstof: Catsy
Biaislint: Veritas
Patroontje: halve cirkelrok op maat

En dan het stuk waar ik best wel fier op ben, ondanks het feit dat het maar simpel was...
Een slaapshort voor mijn ventje! Hij vroeg al zo lang naar iets voor hem. Maar ook al is dat niet moeilijker dan wat ik anders maak, toch stelde ik het steeds maar uit... Tot nu:



Bart zat net tussen 2 maten in, en omdat hij alles graag "los" heeft, maakte ik de grootste maat. Maar toen ik het knipte zag het er kolossaal groot uit, gelukkig is het resultaat helemaal wat ik hoopte, los, maar niet te los :-)

Stof: joggingstof van de stoffenverkoop in Kapellen
Patroon: Short 112 uit Mannenmode bijlage Knipmode april 2014 (wel een beetje ingekort en zonder koordje in de tailleband!

Er liggen nog 5 cadeautjes klaar, maar daar is nog een ietsie beetje werk aan, die post ik hopelijk morgen, want de tijd dringt nu wel :-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten