zondag 15 februari 2015

Bolletjes en streepjes

Morgen start de carnavalweek in de crèche van Vic! Ze zorgen elke dag voor een thema! 
Morgen is het bolletjes en streepjes! Je zou denken dat je zeker wel wat in de kast hebt liggen, maar dat bleek dus niet echt het geval!

Dan maar een "snel-klaar-projectje" want de brief werd pas donderdagavond meegegeven...
Een makkelijke streepjesbroekje dat is voor mij een Dalton-broekje. Alleen is Vic net al iets te groot... Maar ik probeerde het toch, ik maakte alleen de pijpjes 3 cm langer!
En daarbij een T-shirt met bolletjes... 


Het broekje zal na morgen dienst doen als pyjamabroekje, waar ik hopelijk volgende week nog een longsleeve bij maak. Mijn streepjesstof is nog niet op, maar een volledige longsleeve dat lukt niet meer. Maar bij de keuze van de boordstof hield ik al rekening met enkele opties... Ik zal dus werken met groene tricot!

Patroon: Dalton-broekje - La Maison Victor herfst 2014
Streepjesstof: tricot van Veritas
Boordstof: Catsy

Geen opmerkingen :

Een reactie posten