zondag 8 februari 2015

Swappen is leuk!!

Ik heb de smaak helemaal te pakken! Swappen! In de Facebook-groep Swapperdeswap kunnen ze er wat van!
Na de Secret September Swap en de Secret Santa Swap stonden er 3 nieuwe swapjes op mijn programma! 

Als eerste de fairy godmother swap. Héél veel swapvriendinnen zijn zwanger en daarom begonnen ze met het verwennen van nieuwe kleine wondertjes! Ik gaf me ook op en mijn swap petekindje werd op 20 januari geboren! Tijd dus om erin te vliegen!

Ik maakte het geweldige Dalton-broekje, want ja, ik krijg er geen genoeg van. Maar vond het deze keer net iets te weinig om te geven. (Ik geef dan wel altijd een Dalton-broekje, maar koop ook nog iets van de lijst of sponsor de pamperrekening :-) ) Maar nu was het alleen dat broekje... Dus ging ik op zoek naar een klein extraatje en vond hier een heel leuk babymutsje!

Dit gaat samen met een kaartje richting Lander, welkom kleine jongen!



Stofje: Comic Stars - Lillestoff (Cas en Nina)
boordstof: Catsy, voorlopig niet te koop, ik hoop snel weer!

*Edit* vandaag (dinsdag 10 februari) een fotootje op Facebook van Lander in zijn nieuw broekje en mutsje! Broekje nog een beetje groot, maar babytjes groeien als kool, dat komt snel in orde!



Het tweede swapje op de lijst, de verjaardagsswap van februari! Geen makkelijke opgave want het doel is om iets kleins te maken, met amper 3 euro! Mijn swapje deed alvast serieus haar best, dit kreeg ik:


Twee leuke knuffeltjes in leuke kleurtjes! En een kaartje, en zeg nu zelf, vroeger deden we meer moeite om een kaartje te sturen, maar in deze Facebooktijden is dat toch wel serieus minder!

Mijn swapje is pas volgende week jarig, dus ik post dan wat ik voor haar maakte, samen met het voorlopig laatste swapje: de Secret Valentine Swap!

1 opmerking :

  1. Leuke cadeautjes! inderdaad deden we vroeger veel meer ons best met verjaardagen, zou ik weer eens moeten gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen