dinsdag 17 maart 2015

Herstelwerk...

Enkele maanden geleden kocht ik een rokje van Froy en Dind! Grote fan van dat merk, zowel van hun stofjes, kleertjes en blikken doosjes...
Maar in tegenstelling tot al mijn andere rokjes, zat dit niet top! Deze versie had een rits en voering. En die laatste kwam altijd piepen. Tegen het einde van de dag moest ik ook meestal mijn rits wat openzetten, want dan voelde ik mij helemaal opgeblazen.
Het bleef dus in de kast hangen.

Dit weekend zag ik het weer hangen en besloot ik het te vermaken. Voering er al zeker uit. Serieus wat tornwerk later, dacht ik, waarom ook niet de rits eruit? En de tailleband vervangen door boordstof?
Een uurtje later had ik een bijna nieuwe rok :-)


En nu zit hij zalig!!

Rokje: Froy en Dind - Lillefant
Boordstof: Habiba Leuven

1 opmerking :