zaterdag 11 april 2015

Geboortecadeautjes...

Er werden weer wat kindjes geboren, tijd voor wat geboortecadeautjes dus.

Ik schreef me nog eens in voor de babyboomswap en maakte voor Louis dit:



Het gekende recept: een Dalton-broekje en ik had nog net genoeg stof om ook een mutsje te maken.

Voor Linus maakte ik een hele tijd geleden al een broekje, maar het babybezoek werd door veel ziek zijn, enkele keren uitgesteld, waardoor het nu zeker te klein zou zijn. Ik maakte dus een maatje groter.


Het kon nog net uit de restjes van de stof, maar die is nu echt helemaal opgewerkt!

Ik maakte ook nog eentje voor Marcel, in een effen katoentje, dat nog klaar ligt om gepimpt te worden.

Patroontjes: Dalton-broekje - La Maison Victor - herfst 2014
Stofje kaboutertjes: restje van een stofje dat ik hier eerder gebruikte.
Stofje sterren: Comic Stars - Lillestoff - Cas en Nina

2 opmerkingen :

  1. Heerlijke broekjes, ik snap niet waarom ik er maar niet aan toe kom. Deze week in mijn naaimachine bij de reparateur, dus met alleen een overlock (en een oude machine) zou het wel een ideale tijd zijn om er een paar van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen