woensdag 25 november 2015

les 6: we maken een broek - bijna...

Met een weekje vertraging de hopelijk voorlaatste post over mijn broek!

Vorige week werd de rits er in gezet. Ik plaatste toch al enkele blinde ritsen en het gaat steeds beter! Doordat de zijnaden nog open waren, ging dat zelfs vlot. 
Al was het de eerste keer dat ik ook driegde... Misschien moet ik dat toch maar wat vaker doen?

Na de rits werden de zijnaden dicht gemaakt. en dan zag ik voor het eerst mijn broek in zijn geheel! Even dacht ik dat ze te smal zou zijn, maar een pasbeurt deed alle twijfel onmiddellijk verdwijnen! PERFECT zit ze! Nog niet af, maar ik weet nu al zeker dat dit een selfish sewing project wordt waarvan ik ABSOLUUT tevreden ben!

Ik had nog een beetje tijd over en begon al aan het beleg. Maar net zoals elke les was ook deze les veel te snel voorbij!

Vanavond de laatste les en dan eindelijk foto's :-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten