zondag 13 december 2015

Hip hip hip hoera

Vier jaar worden, dat vraagt om een feestkleedje! Ileana stond bovenaan mijn lijstje. Tess koos een fel roos bedrukt stofje, dus ik koos voor een eenvoudige versie. Geen knopenpat, geen kraagje, geen zakjes, wel korte raglanmouwtjes en een halve cirkelrok.
Meer stof had ik spijtig genoeg niet, want Tess haar enige opmerking was: het zwiert niet genoeg...





Het zwiert nochtans, maar niet zoals deze natuurlijk. En dat is sindsdien de standaard spijtig genoeg...


Maar heel wat complimentjes later, is ze er toch ook wel blij mee!


My little birthday girl <3


En viel het u op? jawel ik knipte mijn stof ondersteboven... 

Patroon: Ileana jurk - Compagnie M
Stof: Rose Japanese Garden - Stof 'n love

3 opmerkingen :

  1. Neen, is me helemaal niet opgevallen .. wel dat het een mooi kleedje is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb even getwijfeld om het niet te maken, maar gelukkig is de stof zo druk dat je echt goed moet kijken om het te zien :-)

      Verwijderen
  2. Oh het was me niet eens opgevallen! Heel mooi! Ik heb de stof hier nog liggen in blauw.

    BeantwoordenVerwijderen