zondag 20 december 2015

Kerstcadeautjes - Leeskussens

Vollen bak in kerstcadeautjes-modus! De leeskussens maakte ik gisteren al, maar werden vanmorgen afgewerkt met een flockje!

Mille en Juul verhuizen binnenkort naar een nieuwe kamer. Mille wilde een Lego-kamer, en daar past dit kussen goed in. Ik werkte met dezelfde kleuren als de verf voor de kamer!

Een tutorial voor dit kussen vond ik bij deze leuke blogster. Ik maakte een light versie!



Als ik het kussen erin stak, kwam ik tot de conclusie dat ik de achterzijde beter anders had gedaan, maar ik liet het zo.



Bij Juul wordt er ook een muur oranje geschilderd en daar past dit kussen helemaal bij! 


Hier deed ik de achterkant zoals het moest!



Hopelijk vinden ze het leuk!

Patroontje: Het full-option vakantiekussen - By Eva Maria
Stofjes: restjes blauw en geel - Soft Cactus 
Sterrenstofjes: Stoffenwinkel Kapellen  

Geen opmerkingen :

Een reactie posten