woensdag 23 december 2015

Lotta vs Ileana: de feestoutfit

Hoe meer zwier hoe liever Tess het heeft! Als het van haar afhangt draagt ze alleen zwierjurkjes of rokjes. Mijn laatste kleedje voor haar was er eentje met een halve cirkelrok. Tess haar enige opmerking: "het zwiert niet genoeg" was duidelijk! Dus voor haar kerstoutfit kocht ik voldoende stof en knipte ik een volledige cirkelrok!

En jawel, deze zwiert zoals het hoort :-)



Net als bij haar feestjurkje vorig jaar koos ik voor een stofje met vogeltjes van Timeless Treasures. Want naast zwierjurkjes heeft Tess ook een zwak voor stofjes met vogeltjes :-) Ook deze was afgelopen zomer een absolute topper!


Ik koos voor een combinatie van Lotta en Ileana (Compagnie M). Ik werkte de hals bewust niet af (zoals het patroon voorschrijft), zodat het toch net wat anders lijkt!


Zoveel "rok" daar wordt Tess helemaal vrolijk van!




En moest het deze winter toch nog echt winter worden, dan heeft ze ook al een gilletje dat erbij past!


Patroontje: combinatie Lotta en Ileana - Compagnie M
Stof: Birds & Berries - Timeless Treasures - De Stoffenstraat
Voering: Levendig blauw - Soft Cactus
Blauwe bies: Veritas
Longsleeve, gillet en broekkousen - Filou & Friends - Jokiki











Geen opmerkingen :

Een reactie posten