woensdag 9 maart 2016

winteraccessoires

Voor de winterwedstrijd van De stoffenmiekes moesten er dit jaar pyjama's gemaakt worden, maar bovendien ook een muts, wanten en een sjaal. Dat eerste was geen probleem. Dat stond al een hele tijd op mijn lijstje. Ik maakte deze voor de wedstrijd. Het tweede deel was lastiger, helemaal geen plannen om dat te maken. Tess en Vic dragen de hoodiesjaal van Mundo Melcoton en de bijpassende wanten. 
Het moest dus voor mezelf zijn... Ik maakte het mezelf makkelijk, ik koos een beanie, wanten (zonder vingers enkel een duim) en experimenteerde met een cirkelsjaal:


Een fijne uitdaging die maar weinig tijd in beslag nam, maar waar ik achteraf enkel nog de muts van draag. De sjaal is niet echt handig en de wanten zijn helemaal niet warm, maakte ze in nicky velours, maar zijn niet gevoerd en dat merk ik heel goed als ik toezicht moet doen op een koude winterdag.


Ik won niets in de wedstrijd, maar ik ben nog steeds super tevreden over hun mooie pyjama's :-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten