vrijdag 8 april 2016

Boxer - Shwin and shwin

Toen ik enkele weken geleden de eerste Billie maakte had ik nog een mini lapje over. En wat maak je met zo'n klein lapje tricot? Een boxershort. Ik ging op zoek naar een patroontje en vond een gratis patroon van Shwin & Shwin in maat 86/92. Perfect leek het, want ondanks het feit dat Vic volgende maand al 3 wordt, draagt hij nog steeds deze maat van slipjes! Het modelletje van de foto stond me ook enorm aan. Maar bij het knippen van het patroon kwamen de eerste twijfels... Dat wordt veel te groot!

En ik had gelijk, het resultaat was een boxer die minstens 4 maten te groot was! Ik spande de elastiek extreem aan en zo kan Vic het wel dragen, maar het zal toch dienen als een broekje voor een zomerse pyjama dan als echte onderbroek!


En ik was nog zo fier dat ik het uit zo'n lapje kreeg!


Niet voor herhaling vatbaar dus, maar ondertussen kwam ik in het overzicht dat ik aan het maken ben van al mijn patroontjes, een nieuw patroontje tegen! In het patronenboek van Lillestoff! Hier vind je een overzicht van die patroontjes!

Patroon: Boys Boxer Briefs - Shwin and Shwin
Stof: groene busjes - Froy en Dind

Geen opmerkingen :

Een reactie posten