dinsdag 5 april 2016

Pamperzakje

Afgelopen woensdag was mijn zus op bezoek met Lea Roos, mijn jongste petekindje! Ze vertelde me dat ze ergens haar mooie pamperzakje van Little Dutch kwijt was geraakt, had ik niet meer nodig!
Ik heb nog hopen stof liggen van haar doopsuiker, dus de keuze was snel gemaakt!

Ik maakte ooit al eens een pamperzakje (echt in het begin als ik pas naaide), maar van dat patroontje was ik geen fan. Het boek waar het in stond, bleek ook helemaal niets voor mij en ik verkocht dat al! In mijn berg patronen waar ik een overzicht probeer in te vinden, vond ik er nergens eentje! Dus zocht ik verder online. Mme Zsazsa heeft er eentje. Maar ook dat voldeed niet aan mijn verwachting, de bies wordt gewoon afgeknipt?? Nee het moest beter kunnen! En dat vond ik ook bij Eloleo, hetzelfde als dat van Mme Zsazsa maar dan zonder bies en dus veel netter afgewerkt! 

Ik maakte 1 aanpassing, ik wilde absoluut geen velcro en gebruikte een elastiek om het te sluiten!



Langs de binnenkant een klein beetje scheef :-)



Maar gevuld zie je er niets van!



Mijn zus was er heel blij mee! En daar doen we het voor hé!

Patroon: Pamperzakje - Eloleo
Stofjes: B*Inspired by Poppy Europe (gekocht op het stoffenspektakel)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten