donderdag 30 juni 2016

Dankjewel juf en meester

Het schooljaar zit erop! Tess deed het super in de tweede kleuterklas, Vic vond na een hele moeilijke start zijn weg in de instapklas!
De juf en meester moesten dus absoluut bedankt worden! Een meester... niet makkelijk om daar een geschikt cadeau voor te vinden, dus werd het dit:



Een super"meester"cape! Meester Neil verkleedt zich graag, dus het leek me wel een leuk cadeau! Spijtig genoeg staat meester in het zwart en de lijntjes in het blauw. Een foutje zorgde ervoor dat ik geen andere keus had!



Een oranje cape omdat Vic in de oranje klas zat!



Voor juf Hanne had ik 1000 en 1 ideetjes. Ik maakte er slechts enkele :-) Ze naait sinds dit schooljaar ook, dus maakte ik wat hulpjes!



Een grote zelfgemaakte mand gevuld met
een speldenboekje, de binnenkant kleurde Tess zelf!




Een speldenkussen, met opnieuw een kant die Tess kleurde!




Het gekende "An-tasje" van Jace did it. Mijn eerste versie en als cadeautje ideaal!
De binnenkant is een ingekleurd stukje Ikea-katoen!




Tot slot een draadjesvanger



Tess zat dit jaar in de gouden klas, maar ik vond geen gepast stofje, dus werd de mand en de draadjesvanger afgewerkt met een gouden paspel.



Ze waren er allebei heel blij mee! Ook voor mij start vandaag de vakantie! En in tegenstelling tot vorig jaar (de zomer waarin we verhuisde) heb ik nu dus wel veel tijd om te naaien! Ik maakte al een heuse lijst, benieuwd hoeveel ik daarvan afgewerkt krijg!

stofjes: 
oranje katoen - blauwe en zwarte Triangle B*Inspired by Poppy - De Stoffenstraat
zwarte katoen - Ikea
paspel: zelfgemaakt met biais van Veritas
flexfolie: Hotfixstudio
Patroontje An-tasje - Jace did it
Patroon draadjesvanger en mandje - Kokerfestival - Zo Geknipt 2!

2 opmerkingen :

  1. Oh, zulke toffe cadeaus, ik ben fan van jouw stoffenkeuze voor het An-tasje! Top!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jouw patroontje is dan ook het perfecte cadeautje hé!

      Verwijderen