zondag 12 juni 2016

Supporteren voor de Rode Duivels

Af en toe vragen de juffen (en meester) van Tess en Vic om iets speciaal aan te doen voor school. Morgen is één van die keren, om voor de Rode Duivels te supporteren! Zwart/geel/rood was dus de boodschap. 
In Vic zijn kleerkast lag een weliswaar donkergrijze broek, die morgen zal doorgaan voor zwart :-) en ik kon zelfs kiezen uit verschillende gele shirtjes. 
Tess haar kleerkast bleek minder "Rode Duivels"-getint. Het enige dat ze heeft zijn gele shirtjes. Niets zwart (of grijs), wel een rode wintertrui, maar dat zal morgen sowieso veel te warm zijn. 

Mijn grote voorraad stofjes wist gelukkig raad! Ik koos een rood babyrib-stofje en maakte een cirkelrokje. Er bleven na het knippen wat restjes over en dacht na over een eventueel bijkomend projectje voor Vic (dan is hij volledig in de driekleur). Ik zocht en vond een leuke tutorial voor een makkelijke pet!



Bij het zien van de pet wilde Tess onmiddellijk ook één, gelukkig kon ik er nog eentje knippen uit de restjes die ik nog had!



Tess vroeg waar haar zwarte kledingstuk was, dus werd er ook nog snel een korte legging gemaakt (een lange ging niet meer, want mijn lap zwarte tricot was echt maar mini).

Geen grootste projectjes, maar wel superblije kids :-)



En ja, supporteren voor de Rode Duivels doen we ook met "zwier"!



Hopelijk kunnen we morgen ook juichen na de overwinning!



Patroontje rok: op maat getekende cirkelrok met tailleband
Patroontje legging: Viola (maar verkort) - La Maison Victor maart-april 2015
Patrootje pet: tutorial ByMiekk.nl
Stofje rok en pet: babyrib - Petite Couture
Stofje legging: interlock - Lillestoff
Shirtje Tess: Filou
Shirtje Vic: Albababy

Geen opmerkingen :

Een reactie posten