zondag 30 oktober 2016

De langverwachte keuken - pin it & make it #3

Vorig jaar deze tijd begon ik aan een sinterklaascadeautje. Maar al snel had ik door dat ik dat niet zou halen. Het bleek een veel groter werk dan ik verwachtte. En kort na Sinterklaas legde ik het weg en vergat het... Enkele weken geleden kwam ik het opnieuw tegen. Hoog tijd dus om het af te werken. Ik naaide enkele avonden door en gisteren kon ik het eindelijk over de stoel hangen! Ik ben er niet 100 % tevreden over, bij het nemen van de maten moet ik duidelijk toch ergens de mist ingegaan zijn, en de oven had wat kleiner gemogen, maar Tess en Vic zijn er blij mee, en uiteindelijk is dat het enige dat telt!


 

Zoals je ziet staat de oven wat wijd open. Maar dat heeft als voordeel dat het vandaag ook al als poezenhokje gebruikt werd (ja Tess speelt graag voor poes de laatste tijd :-) )

 

Als er één ding is dat ze heel mooi samen spelen, dan is het wel "kokeneteneke"!


Vic had om één of andere bizarre reden het idee, dat hij op deze manier moest poseren!



En ook al is deze mama niet 100 % tevreden! Het wordt hier duidelijk een topper!

Patroon gebaseerd op deze tutorial.
Stofjes: zwart/wit/blauw - Ditte Ikea, sterrenstofjes - Stoffenverkoop Kapellen

Stoffenvoorraad 2 in 20 uit + 3 gekocht & verwerkt #genoegisgenoeg

Geen opmerkingen :

Een reactie posten