zondag 16 april 2017

Harley met een twist

Na het maken van het overzicht van eerste editie van 2015 van LMV knipte ik onmiddellijk een nieuwe Harley. Ik vind dat een geweldig patroon, maar als zomers shirtje zou een iets diepere halsuitsnijding wel leuk zijn. Ik ging dus aan de slag om het patroon wat aan te passen. Daardoor moest ik beleg knippen, want met een biesje zou dat niet meer lukken. Ik dacht niet lang genoeg na en daardoor sukkelde ik wat bij de armuitsnijding, maar uiteindelijk kwam alles goed!





Ik ben niet 100 % tevreden van mijn eigen afwerking, maar nu weet ik wel hoe ik het de volgende keer zou doen. Vooral een iets langer beleg zal mijn werk net iets makkelijker maken! 
Maar ja, zo volgens er zeker nog!

Patroon: aangepaste Harley - LMV 1/2015
Stof: Lillestoff (ligt al zo lang in de kast dat ik geen idee meer heb waar ik het ooit kocht)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten