woensdag 18 april 2018

Het overzicht - La Maison Victor - mei/juni 2018

Mijn overzicht werd al een hele tijd niet meer aangevuld. Hoog tijd om werk te maken van mijn goed voornemen



Oslo top - maten 34 tot 56
Een denim bovenstuk met lange mouwen. 



 

Malmö broek - maten 34 tot 56
Een echte klassieker: dé jeansbroek. Een mooi aansluitend model rond het zitvlak,  rechte pijpen en prachtige sierstiksels. Een broek die ik de eerst volgende module broek in de naailes zeker maak!


 

Genova jurk - maten 34 tot 56
Een heerlijk luchtig jurkje met vlindermouwen. Dit ziet er mij een zalig jurkje uit voor zomers weer!




 

London jas - maten 30 tot 48
Een hippe, net iets kortere trenchcoat.



 

Aspen polo - maten XXS tot XXL
Een van de weinige shirtjes die ze nog niet hadden gehad denk ik. 



Fez broek - maten 30 tot 48
De zomerbroek van dit jaar, wijde broekspijpen. Alleen... ik paste er onlangs één en ik vrees dat dit niet mijn model is! Dat wordt dus serieus twijfelen of ik deze maak of niet, want je hebt wel ruim 2 meter stof nodig.


 


Dubai jurk - maten 34 tot 56
Een hemdjurk, niet echt mijn stijl.




Jakarta t-shirt - maten 92 tot 152
Een los model met veel strikjes en leuke zakjes, ik ben wel fan, al zal ik wel wat strikjes achterwege laten!





Milano polo - maten 92 tot 176
Het mini-model van de Aspen polo!





Valencia jurk - maten 92 tot 152
Een feestelijk jurkje, maar toch niet echt mijn stijl. Al vind ik de mouwtjes wel leuk!


 


Faro broek - maten 92 tot 176
Een klassieke bermuda.





Rio kruippakje - maten 56 tot 86
Een oversized kruippakje met korte mouwen en korte pijpjes. 




Het volledige overzicht vind je hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten